Showing posts with label Malaysia. Show all posts
Showing posts with label Malaysia. Show all posts

Friday, May 15, 2009

Acha Saptriasa jadi pelacur


Acha Saptriasa jadi pelacur

Acha Saptriasa jadi pelacur,Bagi mat-mat rempit di luar sana.Acha Saptriasa jadi pelacur bukan jadi bohsia.Ish ish ish...terdiam kejap gua bile dengar cerita ni dari member yang sama-sama menuntut di salah satu institusi pengajian tinggi di negara kita.Macam mana gadis secantik,secomel dan sese yang lain ni boleh jadi pelacur.Setahu gua dia ni datang dari keluarga yang berada dan mampu menetap di kota metropolitan di negara kita dan di indonesia.

Speechless when talk bout this.Sadis aku dengar,Dulu ada dengar pasal dia bercinta dengan artis popular dari Indonesia.Bagaimana hubungan mereka?Ini bukan fitnah dan bukan omong kosong tapi kebenaran yang terjadi pada Acha Saptriasa di Malaysia.Pelakon mantap macam tu jadi pelacur rugi rasanya.Kenapa dia jadi macam tu?adakah kerana taraf hidup di Malaysia?Atau nak kaya cepat?

Sebenarnya dua-dua salah,GOTCHA!
Padan muke korang kene tipu,Sebenarnya Acha sedang menyiapkan project tuk Univeristi tempat dia mengaji la.Takkan la gadis come cam tu tergamak buat cam tu kat i.Wah!
Ini sebernarnya project short filem atau cerita pendek.Kira macam assignment la.Dia bukan saja melakonkan watak pelacur tapi.........

Dia juga memegang jawatan sebagai pembantu pengarah.Wah! sikit hari bulan jadi pengarah muda la nampaknya macam
Syamsul Yusof dan Pierre andre.Dari projek ini sedikit sebanyak dia dapat pengalaman macam mana bekerja dengan krew kalau sebelum ni hanya berlakon je dia ni tapi sekarang dia ni kira tulang belakang produksi gitu..

Caya la Acha kan negara orang pun lu pandai curi peluang cool.Diaharapkan artis-artis kita juga begitu hendaknya.Semoga berjaya okey sayang..Wah! diam korang jealous la tu..haha..
Baca betul-betul jangan sampai korang salah paham okey!

Acha Saptriasa jadi pelacur.

Read more...

Tuesday, May 12, 2009

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi?Tak habis-habis cerita Azwan Ali ni.Baru-Baru ni saje la kitaorang usha blog dia tu.Sekali buka je,Terkejut mak nyah! Bukan apa,mungkin bagi dia siapa kata Cak Cak 2009 ni tak best adalah anjing! ish ish ish.....Ape kene dengan orang tua ni?
come on la..ni kitorg amik sedikit kata-katanya korang hayati.Hayati kejadah bace je.

"EH HELLO…..ANJING ANJING JALANAN OOI…..KALAU TAK TERSOHOR…..KALAU TAK
TERUNGGULLLL………….MASA KAN…..ASTRO BOLEH TAYANG KAN????"

YANG DOK MENGATA…..MENGHANJJJJ…..KAN AZWAN ALI….HANYA LAH ANJING ANJING JALANAN….LAGI KURAP…..LAGI HAMPEH…..LAGI BAKAL AHLI NERAKA……DAN LEBIH BERSIFAT PHD JER……………"

Katanya lagi....

"ADA AKU KISAH???? JANJI CUKUP JAM…..AKU SHOOTING…..CUKUP JAM….AKU EDITING……CUKUP JAM…..PROGRAM HEBAT AKU TAYANG………….CUKUP JAM…..DAPAT POJIAN SELURUH ALAM MAYA…..CUKUP JAM…..ASTRO BAYAR…..CUKUP JAM….KAYA RAYA…..CUKUP JAM?????"

- Petikan dari entri di Blog Azwan Ali

Nak kata apa,Orang ni jenis tak boleh kenyataan kot yang rancangan dia ni tak bagus.Gua ada try gak tengok.Rasa sedih pun ada.Cerita Ben 10 lagi best dari cerita Cak Cak.Apesal? Gua anjing?Pergi la mam...................(nabila huda - Bohsia)

Bukan apa,Tak boleh ke cakap elok-elok.Kita ada adat.Malu la wei kalau orang luar tau.Kitorang di sini bukan untuk mengapi-apikan.Cuma mahu berkongsi.Apa pun kitaorang sentiasa doakan semua anak seni di Malaysia ni agar terus maju BERSAMA!

Dah la boleh muntah darah cerita pasal Azwan Ali ni,sekian saja cerita sadis Azwan Ali berkata-kata kesat lagi.








Read more...

Monday, May 11, 2009

Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia?


Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia?

Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia tu.Gile la,Begini al-kisahnya.
Sebenarnya rekod tu adalah rekod Siti menenangi kategori Penyanyi Wanita Popular sebanyak 12 kali,berturut-turut tau.
ko gile ke ape Rosyam Nor,Malik nor,Johnny Deep,Julia Robert dan lain-lain pun tak pernah menang 12 anugerah berturut-turut.Tu pun korang nak kutuk-kutuk Dato siti lagi.Tak baik tau,kan Dato kan.Laaaaaaaaarrrrrrriiiiiiiiiiiiiii.......!!!!!(Dato K jeling gua)

Tapi korang tolong la semak balik,mane tau ade yang kita tak tau.Mane la tau ada artis Jamaica ke,Zimbabwe ke mane yang pernah menang lebih dari 12 ke.Tapi yang mengagumkan kita Dato Siti Nurhaliza ni rakyat Malaysia beb,orang kita tu.

Ulasan dari Pengerusi ABPBH iaitu Kak Cham.

"Kita akan semak fakta itu dulu. Kita sedar di peringkat Malaysia dan negara serantau, Siti sudah mencipta rekod baru. Cuma sekarang kita akan mengusulkan perkara ini kepada pihak Malaysia Book of Records dan seterusnya Guiness Book of World Records tentang kejayaan Dato' Siti dalam ABPBH.

"Selama ini memang Siti terus mendapat sokongan peminat dan inilah satu-satunya anugerah yang memberikan seratus peratus kebebasan kepada peminat untuk mengundi kejayaan artis pujaan mereka.

"Kalau benarlah Siti telah mencipta rekod dunia, ia satu kejayaan yang manis buat Malaysia," kata Kak Cham dengan teruja. Haa, tapi ingat, jangan lupa , Kami masih memerlukan bantuan korang juga untuk menyemak fakta sebelum pengumuman rasmi dibuat. SteadyDato Siti!

Taniah Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia!

Read more...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP