Showing posts with label vip. Show all posts
Showing posts with label vip. Show all posts

Friday, May 22, 2009

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.


Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.Rozita Che Wan seperti yang kita ketahui.Beliau tidak lari dari gosip dan cerita panas dan antara senarai tertinggi Artis Malaysia.Oleh itu Rozita Che Wan menyeru kepada semua peminatnya agar memahami akan dirinya.

Kesian juga bila dilihar kepada diri Rozita Che Wan selalu dilemparkan fithnah.Bayangkan kalau korang anak dia.Apa perasaan korang apabila ibu korang difitnah.Oleh itu mari kita dengar sedikit kata-kata dari artis Malaysia yang kita semua sayang.Rozita Che Wan.


“Ramai juga peminat tidak puas hati dan minta saya kurangkan kontroversi. Orang mula jemu. Kalau boleh, saya mahu menghentikan segala cerita panas itu. Bagaimanapun, saya tidak mampu menyekat kata-kata orang.

“Kini, saya perlu menjaga diri sendiri dengan tidak memberi ruang kepada orang untuk menulis mengenai perkara tidak berasas seperti berkahwin dengan VIP. Cukuplah apa yang saya lalui kini,” kata Rozita Che Wan.

Apa yang diharapkan agar Rozita Che Wan lebih tabah menempuhi hari mendatang.Dari kami untuk semua Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

Read more...

Monday, May 11, 2009

Lagi artis dengan VIP

Lagi artis dengan VIP.

kita orang nak cerita lagi pasal artis dengan VIP.Kali ini yang kene tempiasnya adalah Faezah Elai atau nama sebenarnya Noorfaezah Elai Md. Elai. Pelakon sampingan file Otai ini antara yang terkena tempias dari isu artis dengan VIP ini.Biasa la bro orang cantik memang la macam tu. Orang-orang macam ni mane nak pandang mat rempit. So kepada mat -mat rempit diluar sana. Kalau nak awek cun macam ni,Jangan merempit lagi.(Joke bro)


berbalik pada cerita kita.Sedikit kata-kata beliau.

Katanya, golongan VIP kalau tak dilayan, tidak akan menjadi. Selama ini terlalu ramai yang melayan menyebabkan perangai golongan itu semakin menjadi-jadi.“Saya tak suka dengan godaan orang-orang kaya ni.

Maaflah kalau ada yang berhasrat nak mendekati saya. Saya bukan orang yang cepat termakan ayat-ayat cinta mereka,” ujarnya lagi.Beliau menegaskan lagi yang beliau jarang keluar rumah di hujung minggu ini adalah kerana baginya hujung minggu adalah hari untuk keluarga.Bagus kalau macam tu,Memang taste ibu den kalau pandai jaga hati keluarga ni.

“Saya tak suka merayau. Duduk rumah adalah aktiviti terbaik yang saya lakukan jika ada masa terluang,” jelasnya lagi.

Dah la cerita pasal awek cun ni.nanti kita share lagi okey.Apa pun,kuatkan semngat jangan kene cuit sikit dah demam.Itu saja dari kami kali ini dengan topik Lagi artis dengan VIP.

Read more...

Aris popular dengan V.I.P?

Artis popular dengan VIP?

Artis popular dengan VIP?Ceritanya cam ni, baru-baru ni masa aku dengan kawan-kawan aku lepak ngeteh(duduk minum-minum kat mapley).Saje lah sembang sikit pasal artis-artis ni.Ala-ala gosip gitu,tiba-tiba seorang kawan aku mula buka cerita yang hari tu sewaktu dia tengah syok menikmati makan petang di salah satu restoran di Bangsar.Dia terbau-bau gosip datang.Sekali pusing punya cari,praaaap!!!dah macam kefli AF plak da.Betul sangkaanya.Dia ternampak seorang gadis,gadis ke?seorang artis wanita sedang menjamu juadah besama seorang V.I.P.Wow!bangsar beb,area masyuk tu.

Sekali di usha-usha tak de ape yang menyakitkan mata yang mereka lakukan.Tabik spring showa satu tuk artis tu.Pandai jaga nama cam tu la yang kita mahu.Baru la orang pandang sejuk je nanti.

Tapi tu la dia,ada orang kata artis tu dibela.Yeke?jangan fitnah bro,dosa besar tu.Korang syok bace ni tau ke sape artis tu?hahaha...
adalah!mane leh cite semua.Nak tau?Pengeras saja.Ok la geng nanti gua cite lagi.

tu baru sikit cerita artis popular dengan VIP.

Read more...

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP