Tuesday, June 2, 2009

Gosip Artis Malaysia : Afdlin Shauki berehat?

Gosip Artis Malaysia : Afdlin Shauki berehat?

Gosip Artis Malaysia : Afdlin Shauki berehat?Siapa yang tidak kenal dengan Afdlin Shauki yang sering muncul dengan filem-filem yang mampu membuat orang berfikir tentang apa yang disampaikan.Afdlin Shauki tidak asing lagi dalam industri tanah air kita.

Baru -baru ini rezeki Afdlin Shauki datang lagi kali ini Afdlin Shauki mewakili Astro Warna, saluran komedi tempatan 24 jam pertama di Malaysia.Satu lagi nama besar berada di bawah naungan Astro.Walaubagaimanapun Afdlin Shauki berkata,

“Mungkin orang akan selalu lihat saya di kaca TV selepas ini tapi filem masih kecintaan saya. Apa pun, saya gembira kerana pihak Astro memberi kelonggaran kepada saya untuk meneruskan aktiviti mengacara dan mengarah,” Kata Afdlin Shauki.

Difahamkan yang beliau juga bercita-cita untuk menambah anak.InsyAllah kalau diizinkan tuhan.

“Kalau boleh saya juga nak tambah seorang lagi anak dan melebihkan masa bersama keluarga. Insya-Allah, berat badan pun akan turun sikit kot pada tahun ini,”Kata Afdlin Shauki sambil ketawa.

Dengar-dengar Afdlin Shauki akan tampil dengan filem baru.Filem yang bertajuk Papadom, Setem, My Spy dan Berani Punya Budak.Tidak sabar rasanya untuk menonton filem-filem itu.Semoga terus maju Afdlin Shauki.Dari kami untuk anda semua Papadom, Setem, My Spy dan Berani Punya Budak.

Papadom, Setem, My Spy dan Berani Punya Budak.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP