Thursday, June 4, 2009

Gosip Artis Malaysia : Serina cerita tentang bakal suami.

Gosip Artis Malaysia : Serina cerita tentang bakal suami.

Gosip Artis Malaysia : Serina cerita tentang bakal suami. Serina yang dikatakan akan berkahwin pada Januari nanti ingin bercerita tentang bakal suaminya Gavin.

“Sebenarnya saya pernah membawa Gavin balik ke kampung di Sungai Koyan, Pahang sempena hari raya untuk melihat sejauh mana dia boleh menyesuaikan diri sebelum ini. Alhamdulillah, dia sangat pandai membawa diri dan tidak banyak kerenah, mungkin kerana dia sudah lapan tahun menetap di sini. Malah dia memeluk Islam lama sebelum mengenali saya. Mungkin sudah jodoh, perkenalan kami tidak banyak masalah dan dipermudahkan,” kata Serina.

Bila ditanya macam mana mereka berkenalan Serina menjawab.

“Dia meminta nombor telefon tapi saya tidak beri sebaliknya meminta nombor telefonnya untuk mengambil hati. Dia kemudiannya memberikan kad nama sambil berkata, ‘Saya berani bertaruh awak tidak akan menghubungi saya selepas ini’. Lalu kerana tidak mahu mungkir janji saya menghubunginya semula,” ujar Serina.

Romantiknya. Diharapkan apa yang dirancang akan berjalan dengan lancar hendaknya. Dari kami Gosip Artis Malaysia : Serina cerita tentang bakal suami.

Gosip Artis Malaysia : Serina cerita tentang bakal suami.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP