Tuesday, June 2, 2009

Gosip Artis Malaysia : Scha tidak suka dikongkong.


Gosip Artis Malaysia : Scha tidak suka dikongkong.

Gosip Artis Malaysia : Scha tidak suka dikongkong.Siapa yang suka dikongkong?Sudah pasti kita mahu kehidupan yang bebas.Begitu juga dengan pelakon jelita yang kian melonjak namanya,Scha Al yahya.

"JUJURNYA, saya tak suka dikongkong atau dipaksa melakukan sesuatu kerja itu. Bagi saya, setiap apa yang kita lakukan, mesti ikhlas. Kami sentiasa berusaha membaik pulih perhubungan apabila berasakan ada sesuatu yang tak kena. Alhamdulillah, semakin hari perhubungan kami terus matang. Namun, cerita lama kadang kala menghantui perhubungan kami, itu yang cuba kami atasi.

“Bagi saya, Fahrin seorang yang begitu penyabar kerana dia boleh terima diri saya sekalipun memerlukan masa. Kalau dia tak sabar, dah lama dia tinggalkan saya. Moral cerita ini, memang hubungan kami pernah berdepan masalah dan kami sentiasa mencari penyelesaian. Sebenarnya setiap kali berdepan masalah, masalah itulah yang merapatkan lagi perhubungan kami!,” kata Scha

Scha dan Fahrin ada masalah ke?Sekejapnya sudah ada masalah.Dulu dengar-dengar ada yang mengatakan yang Fahrin akan bertunang denga Scha.Betul ke?

“Kita hanya mampu merancang, Tuhan menentukannya. Saya hanya berserah pada jodoh. Sekiranya benar jodoh saya bersama Fahrin, saya reda. Tapi, jika ditakdirkan saya bertemu jodoh dengan orang lain, saya pasrah dengan ketentuan itu. Saya dan Fahrin sentiasa bersedia berdepan kenyataan hidup. Namun, jika ditanya tahap hubungan kami ketika ini, we are really in love...” kata Scha.

Okeylah tu.Diharapkan apa yang dirancang tu mejadi la hendaknya.Semoga berbahagia.Dari kami Gosip Artis Malaysia : Scha tidak suka dikongkong.

Gosip Artis Malaysia : Scha tidak suka dikongkong.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP