Friday, June 5, 2009

Gosip Artis Malaysia : Debaran Nana.

Gambar Hiasan
Gosip Artis Malaysia : Debaran Nana.

Gosip Artis Malaysia : Debaran Nana. Nana yang memulakan langkah dalam industri kita dengan menyertai rancangan realiti Tv Akademi Fantasia 1 akan mendirikan rumah tangga esok. Yang istimewanya hari pertunangan Nana sama dengan hari pernikahan. Kalau di ikutkan Nana ingin melangsungkan majlis perkahwinannya pada 7 Ogos kerana pada tarikh itu adalah hari lahir Brian iaitu bakal suami Nana.

Majlis yang akan diadakan di Muar,Johor iaitu kediaman keluarga Nana.

“Namun atas beberapa sebab termasuk masalah yang dihadapi Brian selepas memeluk agama Islam, maka pernikahan kami terpaksa dipercepatkan. Malah Ogos pula bapa Nana perlu menghadiri kursus anjuran tempat kerjanya. Dalam penuh debaran di dada, Nana seronok untuk menikmati fasa baru dalam kehidupan.

“Keluarga masing-masing merestui hubungan kami dan itu sudah cukup membahagiakan Nana. Nana gembira apabila abah dan emak gembira. Ikutkan hati Nana nak adakan majlis perkahwinan seringkas mungkin, tapi abah yang beriya-iya nak buat majlis besar-besaran. Lagipun Nana anak tunggal perempuan dalam adik beradik dan menjadi yang pertama untuk berkahwin.

“Abah Nana bertugas sebagai pegawai polis dan dia sudah menjemput rakan setugas yang dikenalinya untuk sama-sama meraikan hari besar itu nanti. Majlis kahwin hanya akan diadakan sekali saja di Muar dan setakat ini tiada perancangan ke arah melakukan majlis yang sama di ibu kota,” kata Nana.

Diharapkan segalanya berjalan lancar. Dan semoga berbahagia kepada pasangan Nana dan Brian. Selamat Pengantin Baru dari kami dengan Gosip Artis Malaysia : Debaran Nana.

Gosip Artis Malaysia : Debaran Nana.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP