Sunday, June 7, 2009

Gosip Artis Malaysia : Cerita terbaru si jutawan Tomok.

Gosip Artis Malaysia : Cerita terbaru si jutawan Tomok.

Gosip Artis Malaysia : Cerita terbaru si jutawan Tomok. Si jutawan baru iaitu Tomok tidak pernah lekang dengan gosip. Baru-baru ini beliau yang tampil dengan mengatakan akan kekal dengan nama Tomok sekali lagi tampil dengan isu lain mengenai Tomok.

Tomok juara One In A Million dikatakan semakin sombong. Bukan itu saja Tomok juga dikatakan tidak pandai menjaga hati peminatnya. Yang menyedihkan tomok yang bongkak itu sanggup membuat peminat setianya dari zaman New Boyz kecewa.

Baru-baru ini ada peminat mengatakan yang Tomok ni dah lupa diri. Tapi hari ini kita tidak mahu cerita Tomok lupa diri. Tetapi apa yang ingin dikongsi disini adalah cerita Tomok yang dikatakan berlagak dan sombong.

Seorang peminat setia mengadu yang katanya Tomok enggan bergambar dengannya dan rakan-rakannya. Tomok dikatakan enggan bergambar dengan mereka apabila Tomok di ajak bergambar bersama tidak jauh dari tempat Tomok berada.

“bukannya jauh benar tempat kami sedang berposing itu dengan Tomok. Apa
salahnya dia bangun dan datang kepada kami.

“Jatuh ke maruahnya kalau dia sebagai artis popular datang kepada kami?” kata seorang peminat yang kecewa.

Diharapkan artis Malaysia yang lain tidak bersikap sedemikian dan lebih bersikap profesional. Peminat harus dihargai. Dari kami dengan cerita Gosip Artis Malaysia : Cerita terbaru si jutawan Tomok.

Gosip Artis Malaysia : Cerita terbaru si jutawan Tomok.


0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP