Saturday, June 13, 2009

Gosip Artis Malaysia : Lagi Cerita Haleeda.


Gosip Artis Malaysia : Lagi Cerita Haleeda.

Gosip Artis Malaysia : Lagi Cerita Haleeda. Haleeda yang dikatakan menjalinkan hubungan dengan suami orang dikatakan dianiaya. Suami orang yang dikaitkan dengan Haleeda itu adalah pelakon terkenal Malaysia iaitu ShaH Hassan. Shah Hassan dikatakan meminjamkan keretanya kepada Haleeda atas dasar tolong.

“Saya dengan Haleeda hanya rakan sekerja, tidak lebih daripada itu,” kata pelakon Shah Hassan.

“Saya membantu seorang kawan yang saya percaya, tetapi saya tidak sangka ia mengundang perkara buruk sehingga mengaibkan ramai pihak,” kata Shah Hassan.

Punca kejadian serang menyerang ini dikatakan berpunca dari hasutan.

“Punca kejadian itu disebabkan cemburu buta dan tidak puas hati seorang individu bergelar Datuk,” kata

Shah Hassan mengharapkan agar isu ini tidak dipanjang-panjangkan. Shah Hassan juga berharap agar isu ini diselesaikan dan dihentikan.

“Saya harap cukuplah isu ini dihentikan di sini saja,” kata Shah Hassan.

Dari kami dengan Gosip Artis Malaysia : Lagi Cerita Haleeda.

Gosip Artis Malaysia : Lagi Cerita Haleeda.



0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP