Friday, June 5, 2009

Gosip Artis Malaysia : Lisa Surihani jerut leher sendiri?


Gosip Artis Malaysia : Lisa Surihani jerut leher sendiri?

Gosip Artis Malaysia : Lisa Surihani jerut leher sendiri? Itulah yang diperkatakan mengenai keputusan Lisa Surihani yang dikatakan menjerut leher sendiri apabila menerima tawaran dari Astro untuk berada dibawah naungannya. Semasa Lisa Surihani bersama Astro beliau tidak boleh berlakon dimana-mana stesen Tv lain.

Walaupun habuan yang diberikan kepada Lisa Surihani memang berpatutan tapi ada pihak mengatakan bagaimana bila kontrak itu tamat? Ada pihak mengatakan adakah Lisa Surihani diterima stesen Tv lain setelah kontraknya tamat kelak.

"Kalau nak tanya sama ada saya risau atau tidak dengan risiko yang bakal diterima, saya rasa tidak. Ini kerana saya tahu setiap keputusan yang dibuat pasti ada baik dan buruknya.

"Saya ambil tawaran ini sebagai satu peluang dan platform untuk perbaiki diri dalam lakonan. Benar, wajah saya tidak akan muncul dalam mana-mana stesen TV selain Astro. Dan mungkin juga, gara-gara ini orang kurang mengenali saya kerana ia stesen TV berbayar.

"Tetapi saya cuba stabilkan kemunculan saya dengan mengambil tawaran sebagai pelakon iklan, jurucakap produk, serta berlakon dalam filem.

"Alhamdulillah, sepanjang tahun ini, jadual saya sudah pun tersusun," kata Lisa surihani.

Namun rezeki di tangan Tuhan apa jua boleh berlaku. Semoga berjaya kamu Lisa Surihani. Dari kami Gosip Artis Malaysia : Lisa Surihani jerut leher sendiri?

Gosip Artis Malaysia : Lisa Surihani jerut leher sendiri?

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP