Thursday, June 11, 2009

Gosip Artis Malaysia : Syabas Fazura.


Gosip Artis Malaysia : Syabas Fazura.

Gosip Artis Malaysia : Syabas Fazura. Fazura yang dulunya sering tampil dengan kontroversi dan gosip mengenainya kini semakin bersemangat didalam industri kita. Fazura yang diberi tanggungjawab untuk mengacara rancangan Tv anak wayang itu dikatakan berjaya membawa peranannya sebagai pengacara dengan baik sekali.

Fazura dikatakan semakin matang dalam bidang pengacaraan. Ramai yang senang dengan cara beliau mengacara rancangan itu. Fazura yang gila-gila itu tidak merapu dalam mengacarakan rancangan itu sebaliknya mampu menjadikan keadaan lebih ceria dan menarik.

Dengan penampilan Fazura yang menarik pasti rancangan Anak Wayang boleh meletup seperti rancangan realiti yang lain. Ramai yang semakin selesa dengan kehadiran Fazura dalam bidang pengacaraan.

Syabas Fazura. Diharapkan mutu kerja semakin meningkat dan kurangkan kontroversi. Apa pun semoga berjaya kepada peserta Anak Wayang dan kru-kru produksi termasuk Fazura yang mengacarakan rancangan itu. Dari kami dengan Gosip Artis Malaysia : Syabas Fazura.

Gosip Artis Malaysia : Syabas Fazura.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP