Sunday, June 14, 2009

Gosip Artis Malaysia : Pengakuan Melakukan Seks Dengan Artis Gay.

Gosip Artis Malaysia : Pengakuan Melakukan Seks Dengan Artis Gay.

Gosip Artis Malaysia : Pengakuan Melakukan Seks Dengan Artis Gay. Gay? Apa yang seronok sangat dengan hubungan sejenis ni? Bagi individu normal seperti kita mesti merasakan golongan yang mengamalkan hubungan sejenis ni tidak betul. Tapi bagi mereka?

Difahamkan seorang gay mengaku mengadakan hubungan sejenis bersama artis. Lelaki itu dikatakan mengenali artis gay ini dari kenalannya dan sekaligus memperkenalkan artis itu kepadanya. Difahamkan artis gay itu adalah Pelakon terkenal Malaysia.

“Saya pernah mengadakan ‘hubungan songsang’ dengan dua pelakon yang masing-masing tidak saya sangka turut mempunyai naluri seperti saya,” Kata Gay itu.

“Saya berpeluang ‘mencuba’ dua artis itu atas bantuan rakan. Sebenarnya, golongan seperti saya seolah-olah ada kumpulan tersendiri.

“Kebetulan dua artis itu termasuk dalam kumpulan rakan saya dan kami berkenalan sehingga ‘terlanjur’,” Kata Gay itu.

Apa nak jadi pada dunia hari ini? Diharapkan pelakon yang dimaksudkan dapat mencari jalan hidup yang sempurna. Bagi gay-gay di luar sana. Fikirkanlah apa yang anda lakukan sebelum anda terlambat. Kami dengan Gosip Artis Malaysia : Pengakuan Melakukan Seks Dengan Artis Gay.

Gosip Artis Malaysia : Pengakuan Melakukan Seks Dengan Artis Gay.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP