Sunday, June 14, 2009

Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera.Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera.


Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera.

Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera. Almy Nadia atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah. Pendatang baru yang mengakui bukan senang bergelar artis Malaysia. Diadikatakan pernah menganggur selain hanya memakan mee segera sekadar mengalas perut.

Ramai yang tidak sedar sebenarnya AlMy Nadia sudah lebih kurang 4 tahun di industri ini.

"Pembabitan dalam bidang ini menuntut saya bekerja keras tanpa mengira waktu, malah ia secara tidak langsung membuka mata saya supaya tidak terlalu ghairah mengharap.

"Ada juga teman dan saudara menyuarakan hasrat mahu menurut jejak langkah, tetapi saya minta berfikir sedalam-dalamnya. Bukan tidak menggalakkan, saya tidak mahu mereka menerima nasib sama.

"Tidak semua pelakon bernasib baik terus diterima. Ramai mengambil masa lama untuk dikenali seterusnya mendapat kepercayaan pelbagai pihak.

"Bagi saya, semua ini berkait rapat dengan rezeki. Saya misalnya, baru boleh menarik nafas lega. Itupun belum boleh dikatakan selesa kerana banyak lagi yang perlu saya buktikan jika mahu bertahan lama dalam bidang ini," kata Almy Nadia.

Jangan sangka jadi artis boleh hidup senang. Tanpa usaha segalanya hanya mimpi. Namun diharapkan Almy Nadia terus bersemangat di industri ini. Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera.

Gosip Artis Malaysia : Almy Nadia Makan Mee Segera.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP