Friday, May 15, 2009

Acha Saptriasa jadi pelacur


Acha Saptriasa jadi pelacur

Acha Saptriasa jadi pelacur,Bagi mat-mat rempit di luar sana.Acha Saptriasa jadi pelacur bukan jadi bohsia.Ish ish ish...terdiam kejap gua bile dengar cerita ni dari member yang sama-sama menuntut di salah satu institusi pengajian tinggi di negara kita.Macam mana gadis secantik,secomel dan sese yang lain ni boleh jadi pelacur.Setahu gua dia ni datang dari keluarga yang berada dan mampu menetap di kota metropolitan di negara kita dan di indonesia.

Speechless when talk bout this.Sadis aku dengar,Dulu ada dengar pasal dia bercinta dengan artis popular dari Indonesia.Bagaimana hubungan mereka?Ini bukan fitnah dan bukan omong kosong tapi kebenaran yang terjadi pada Acha Saptriasa di Malaysia.Pelakon mantap macam tu jadi pelacur rugi rasanya.Kenapa dia jadi macam tu?adakah kerana taraf hidup di Malaysia?Atau nak kaya cepat?

Sebenarnya dua-dua salah,GOTCHA!
Padan muke korang kene tipu,Sebenarnya Acha sedang menyiapkan project tuk Univeristi tempat dia mengaji la.Takkan la gadis come cam tu tergamak buat cam tu kat i.Wah!
Ini sebernarnya project short filem atau cerita pendek.Kira macam assignment la.Dia bukan saja melakonkan watak pelacur tapi.........

Dia juga memegang jawatan sebagai pembantu pengarah.Wah! sikit hari bulan jadi pengarah muda la nampaknya macam
Syamsul Yusof dan Pierre andre.Dari projek ini sedikit sebanyak dia dapat pengalaman macam mana bekerja dengan krew kalau sebelum ni hanya berlakon je dia ni tapi sekarang dia ni kira tulang belakang produksi gitu..

Caya la Acha kan negara orang pun lu pandai curi peluang cool.Diaharapkan artis-artis kita juga begitu hendaknya.Semoga berjaya okey sayang..Wah! diam korang jealous la tu..haha..
Baca betul-betul jangan sampai korang salah paham okey!

Acha Saptriasa jadi pelacur.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP