Thursday, May 21, 2009

Artis Malaysia Rozita Che Wan menjawab isu kahwin.

Artis Malaysia Rozita Che Wan menjawab isu kahwin.

Artis Malaysia Rozita Che Wan menjawab isu kahwin.Baru-baru ini Rozita Che wan dikatakan telah berkahwin dengan elaki berpangkat Datuk yang dikenali dalam dunia seni.Dikatakan lagi majlis itu dilangsungkan di Kelab Golf Darul Aman, Kedah secara rahsia dan peribadi.yeke ni?

Oleh itu mari kita dengarkan apa kata Rozita Che Wan mengenai isu ini.

“Sehingga sekarang saya masih bergelar ibu tunggal. Saya tidak tahu siapa buat cerita itu dan apa tujuannya. Jika benar saya berkahwin lain, apa buktinya?

“Lagipun, saya tidak akan merahsiakan perkara berkenaan jika ia benar-benar terjadi. Malah, jika saya ada teman lelaki, pasti saya bangga untuk menceritakan perihal lelaki itu kepada umum.

“Terus terang saya katakan, saya mula muak dengan segala kontroversi dan gosip yang dilemparkan. Sebenarnya, saya jarang bercampur dengan orang. Kalau tiada penggambaran drama atau sesi fotografi dengan media, saya berehat di rumah bersama keluarga.

“Jika tidak sekalipun, saya melawat anak sulung, Ammar Effendy, 13, di Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Pasir Salak, Perak. Malah, saya bergilir-gilir dengan bekas suami untuk melawat Ammar. Guru dan pelajar di sekolah itu juga tahu Ammar anak saya,” kata Rozita Che Wan.

Syukurlah kalau begitu.Nampaknya Rozita Che Wan ni seorang ibu yang bertanggungjawab begitu juga dengan bekas suami beliau seorang bapa yang bertanggungjawab.Syukur Alhamdulillah.Apa pun jadikan ianya sebagai semangat untuk berjuang Rozita Che Wan.Gosip artis Malaysia berakhir disini dengan Artis Malaysia Rozita Che Wan menjawab isu kahwin.

Artis Malaysia Rozita Che Wan menjawab isu kahwin.



0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP