Wednesday, May 20, 2009

Cerita Artis Malaysia Norman Hakim

Cerita Artis Malaysia Norman Hakim.

Cerita Artis Malaysia Norman Hakim .Walaupun kini di di perkata-katakan.Namun tanggungjawab sebagai seorang bapa tidak patut dilupakan dan diabaikan.Norman Hakim masih berhubung bersama bekas isterinya Abby Abadi dan berbicara tentang anak-anak mereka.

"Alhamdulillah, hubungan saya dengan bekas isteri baik dan dia begitu memahami situasi sekarang. Kami juga sering berinteraksi mengenai perkembangan anak-anak.

"Setiap hari saya menghantar mereka (anak) ke sekolah. Kalau bekas isteri saya keluar daerah, saya akan balik dan tidur di rumah menemani anak-anak.

"Lagipun hubungan saya dengan bekas mertua masih baik, dan takkanlah disebabkan penceraian kami maka hubungan saya dan bekas mertua turut terputus," kata Norman Hakim.

Norman Hakim dan Abby Abadi mendirikan perkahwinan pada 8 Januari 2002 berpisah buat kali kedua pada 18 Disember tahun lalu. Norman dan Abby pernah bercerai pada 5 Mei 2006 tetapi rujuk semula pada 11 Mei tahun yang sama.Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan tiga cahaya mata iaitu Mohd. Danish Hakim, 6, Marisa Dania Hakim, 4, dan Maria Danisha Hakim.

Sama-sama la kita harapkan artis-artis Malaysia diluar sana tidak bercerai berai.Amin..Dari kami Cerita Artis Malaysia Norman Hakim.

Cerita Artis Malaysia Norman Hakim

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP