Tuesday, May 19, 2009

Artis Malaysia Roita Che Wan bercerita tentang lelaki.

Artis Malaysia Roita Che Wan bercerita tentang lelaki.

Artis Malaysia Rozita Che Wan bercerita tentang lelaki.Sudah banyak cerita kita dengan mengenai pelakon Rozita Che Wan yang serinfg dikaitkan dengan lelaki-lelaki kelas atasan di negara kita.Lumrah kehidupan anak seni, lebih-lebih lagi Rozita Che Wan yang sering menjadi kegilaan lelaki. Begitupun, Artis Malaysia berusia 36 tahun ini,Rozita Che Wan masih mantap penampilanya dan tidak terdesak untuk mencari teman hidup kerana anak lebih diutamakan dan mereka adalah segala-galanya dalam hidup Rozita Che Wan.

Apa yang dikatakan oleh Rozita Che Wan?

“Saya serik dengan lelaki. Bagi saya, lelaki tidak boleh dipercayai. Walaupun secara luaran seorang lelaki itu kelihatan baik, hati budinya tidak siapa tahu.

“Saya bercakap berdasarkan pengalaman. Sejak dulu saya sering dipermainkan lelaki yang kononnya ikhlas. Malah, pengalaman rakan yang turut dikongsi bersama membuatkan saya menjadi tidak yakin dengan mereka bergelar lelaki.

“Sebab itu saya menyerahkan semuanya kepada takdir dan biar Allah yang Maha Esa menentukannya. Bagi saya, tidak perlu tercari-cari dan jika ada, biar jodoh itu datang sendiri,” kata Rozita Che Wan.

So kepada yang bernama lelaki di luar sana.Kejadah melopong...Tenang...
Itu saja dari kami Artis Malaysia Roita Che Wan bercerita tentang lelaki.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP