Tuesday, May 26, 2009

Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.


Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.

Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.Rozita Che Wan tidak asing lagi bagi dunia gosip industri kita.Baru-baru ini dikatakan Rozita Che Wan ter over dress.Ceritanya bermula apabila beliau hadir untuk bersukan sesama artis.Beliau dikatakan mengenakan make up yang tebal!

Wahahaha..kalau berlakon atau photoshoot boleh la nak make up tebal or bulu mata tebal.Ini setakat bersukan simple-simple sudah.Rozita Che Wan di lihat kelakar apabila menendang bola dengan bulu mata tebal di matanya.Kelihatan janggal barangkali.

Terdapat juga rakan artis yang lain turut serta dalam aktiviti itu tetapi takdelah sampai make up tebal dan berbulu mata palsu.Kalau lakonan itu di tempat yang sewajarnya dia bergaya dan bersolek sakan tak apalah juga, tetapi kalau sudah hendak masuk tidur pun bulu mata masih lagi lentik dan tebal kejadah tu semua?

Apa pun biarkanlah dia asal bahagia.haha..Tapi kalau nak main futsal pun pakai bulu mata palsu dan tebal 10 tingkat buat ape?ngurat pengadil ke?Dari JG Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.

Gosip Artis Malaysia Rozita Che Wan.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP