Tuesday, May 26, 2009

Artis Malaysia Kegemukan,Syanie potong perut.


Artis Malaysia Kegemukan,Syanie potong perut.

Artis Malaysia Kegemukan,Syanie potong perut.Sudah lama kita tak dengar cerita comel Malaysia Syanie.Dengar cerita Syanie hendak membuang lemak dibadannya.Bukan untuk kecantikan tapi kesenangannya menjalankan kehidupan.Syanie dikatakan tidak boleh duduk di bawak (bersila) dan menaiki tangga.Denyutan jantung Syanie juga dikatakan semakin laju dan difahamkan jantung Syanie mengalami bengkak.
Sedikit kata-kata dari Syanie.

"Bukan itu saja, nak duduk atas lantai dan naik-turun tangga pun dah tak boleh. Memang rasa beban sikit," katanya.

Pembedahan yang dinamakan Gastric Bypass itu dijalankan pada 26 Mei di Hospital Pakar Damansara.Selepas pembedahan tu tak mustahil Syanie boleh lawan populariti Rozita Che Wan.Wah!

Tapi bukanlah itu niat Syanie kerna dia melakukan ini semua demi menikmati kehidupan yang selesa.Pembedahan yang hendak dilakukan Syanie sama seperti yang pernahdibuat chef selebriti terkenal iaitu Chef Zam.Tapi bukanlah selepas pembedahan tu terus seimbang berat badan Syanie tu.Tapi doktor bagi jaminan 2 tahun sebelum berat badan Syanie seimbang.

Syanie mengharapkan yang beliau tidak dipandang serong oleh peminatnya yang beranggapan beliau melakukan ini semua untuk kecantikan.Malah yang sedihnya Syanie kata dia tak nak kerana beratnyaitu, orang merungut nak angkat jenazahnya kalau ditakdirkan dia meninggal dunia nanti.

Syanie tak mau fikir bukan-bukan okey!Apa pun kami di JG doakan Syanie agar selamat menjalani pembedahan ini.Diharapkan semuanya berjalan lancar.Dari JG untuk anda semua Artis Malaysia Kegemukan,Syanie potong perut.

Artis Malaysia Kegemukan,Syanie potong perut.



0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP