Monday, May 18, 2009

Linda Onn bercuti dengan kekasih baru?


Linda Onn bercuti dengan kekasih baru?

Linda Onn bercuti dengan kekasih baru?yeke?Dengar cerita Linda Onn sedang bercuti di kota cinta Paris.Wah!dengan siapa tu Linda Onn.Setahu kami hati dia masih kosong dan belum di isi betul ke?Ada ura-ura mengatakan yang beliau akan bercuti ke Itali juga.Semua tempat yang dia bercuti adalah kota cinta dunia.Dengan siapa agaknya Linda Onn bercuti ek?Kekasih baru??

Salah!tekaan anda salah sama sekali,Sebenarnya Linda Onn sedang bercuti bersama kakak tersayang dan beberapa teman rapat.Tapi apa salahnya kalau dia bercuti dengan kekasih.Lagipun Linda Onn kan masih single gitu...

Selepas sibuk mengacarakan majlis Pencarian Kacak Bergaya Vigor-Pancaindera 2009 minggu lepas, Linda terus pergi bercuti.Katanya hendak menenangkan pemikiran.Bagus la kalau macam tu.Bagi reputasi semakin elok.Keep it up!


Tapikan Linda,Takkan lah jalan-jalan saje.Cari-cari la pasangan hidup.Artis Malaysia kan suke kahwin orang Asing.Manalah tahu, kot-kot Linda juga bertemu dengan lelaki baru yang mampu mengubat hatinya yang masih luka nestapa.

Apa-apa pun semoga bergembira,Jaga diri elok-elok.Tak mau notty-notty okey.Sekian dari kami
Manalah tahu, kot-kot Linda juga bertemu dengan lelaki baru yang mampu mengubat hatinya yang masih luka nestapa.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP