Thursday, May 21, 2009

Artis Malaysia Noryn Aziz tak takut gemuk.

Artis Malaysia Noryn Aziz tak takut gemuk.

Artis Malaysia Noryn Aziz tak takut gemuk?Wah!yakin betul bunyinya ye.Tapi itulah yang dikatakan oleh artis Malaysia,Noryn Aziz.Menurut beliau dia tidak takut gemuk kerana mempunyai produk perlangsingan badan yang sesuai dengannya.

Dengar kata lagi,beliau tidak gentar makan makanan manis!bahaya tu,kencing manis nanti potong kaki macam mana?Tapi bukan ke wanita ni takut gemuk lagi-lagi wanita seperti Noryn Aziz.

Apa pun mari kita dengarkan apa kata Noryn Aziz.

"Saya sukakan donut berperisa klasik (Original Glaze) yang sangat lembut dan enak. Betullah kata orang, donut mereka akan cepat cair di mulut pada saat pertama menikmatinya.

"Memang ramai yang bertanya, sebagai jurucakap produk pelangsing saya begitu berani mengambil makanan manis seperti donut. Tapi sebenarnya, kerana produk pelangsing itu jugalah saya berani menikmati donut hampir setiap hari.

"Bagaimanapun saya perlu beringat, hanya 3 atau 4 biji donut saja yang boleh saya makan setiap masa. Tak boleh dari itu," kata Noryn Aziz.

Apa pun Noryn Aziz,Jangan terlampau yakin takut lain pula jadinya.Noryn Aziz macam mana dengan VIP yang u date kat bangsar tu?haha..dari kami untuk anda Artis Malaysia Noryn Aziz tak takut gemuk.

Artis Malaysia Noryn Aziz tak takut gemuk.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP