Thursday, May 28, 2009

Gosip Artis Malaysia : Awal Ashari


Gosip Artis Malaysia : Awal Ashari

Gosip Artis Malaysia : Awal Ashari.Awal Ashari yang dikatakan sedang hangat bercinta dengan seorang pelakon wanita Filipina, Cristine Reyes. Dikatakan kini kerap ke filipina!Wah....bukan artis wanita Malaysia je yang nak kahwin orang luar.Nampaknya Awal juga mempunyai keinginan yang sama.

Namun Awal ada penjelasan.

“Saya sekadar berkawan dengannya sahaja. Tak lebih dari itu.

“Kami berkenalan semasa bekerja, dan percayalah saya tak pernah keluar dating dengan dia,” ujar Awal.

Bila pula awal jumpe wanita ni ek?dari mana?

“Pada masa tu saya digandingkan dengan dia, so kita orang berkenal-kenalanlah.

“Sebab saya masih baru dekat sana, so saya selalulah tanya dia macam mana keadaan di Filpina, apa yang ada di Filipina….so macam kawan biasa lah.

“Cuma bila saya mesra dengan dia ni, orang dah salah anggap yang saya ni sedang bercinta, walhal kami tak pernah pun ‘declare’ yang kami ni bercinta,” kata Awal.

Apa pun diharapkan penjelasan itu sedikit sebanyak dapat membantu menjawab setiap persoalan yang timbul.Dari kami untuk dikongsi bersama Gosip Artis Malaysia : Awal Ashari.

Gosip Artis Malaysia : Awal Ashari

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP