Friday, May 22, 2009

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.


Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.Rozita Che Wan seperti yang kita ketahui.Beliau tidak lari dari gosip dan cerita panas dan antara senarai tertinggi Artis Malaysia.Oleh itu Rozita Che Wan menyeru kepada semua peminatnya agar memahami akan dirinya.

Kesian juga bila dilihar kepada diri Rozita Che Wan selalu dilemparkan fithnah.Bayangkan kalau korang anak dia.Apa perasaan korang apabila ibu korang difitnah.Oleh itu mari kita dengar sedikit kata-kata dari artis Malaysia yang kita semua sayang.Rozita Che Wan.


“Ramai juga peminat tidak puas hati dan minta saya kurangkan kontroversi. Orang mula jemu. Kalau boleh, saya mahu menghentikan segala cerita panas itu. Bagaimanapun, saya tidak mampu menyekat kata-kata orang.

“Kini, saya perlu menjaga diri sendiri dengan tidak memberi ruang kepada orang untuk menulis mengenai perkara tidak berasas seperti berkahwin dengan VIP. Cukuplah apa yang saya lalui kini,” kata Rozita Che Wan.

Apa yang diharapkan agar Rozita Che Wan lebih tabah menempuhi hari mendatang.Dari kami untuk semua Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

Artis Malaysia Rozita Che Wan ingin difahami.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP