Sunday, May 31, 2009

Gosip Artis Malaysia : Fasha Sandha Nak Kahwin?


Gosip Artis Malaysia : Fasha Sandha Nak Kahwin?

Gosip Artis Malaysia : Fasha Sandha Nak Kahwin?Lenyap dari kontroversi Fasha Sandha bersama bekas suami Nora Danish kini timbul pula cerita yang mengatakan Fasha Sandha akan berkahwin.Difahamkan Fasha Sandha akan berkahwin lewat-lewatnya tahun depan.Dan Difahamkan lagi Fasha Sandha akan bertunang pada bulan September ini.

“Jika tiada aral melintang, saya akan bertunang September ini sebelum berkahwin pada awal tahun depan,” kata Fasha Sandha atau nama sebenarnya, Nur Fasha Sandha Hassan.

Siapa agaknya pasangan hidup Fasha Sandha tu ek?

“Itu belum boleh saya bagi tahu sekarang. Cukuplah jika saya katakan orangnya hitam manis, dia ahli perniagaan, penyayang selain dapat menerima saya seadanya.Kata Fasha Sandha.

“Yang pasti, dia bukan suami orang, jauh lagi duda. Mungkin ada pihak mengandaikan saya dengan ‘orang itu’, tetapi bukan dia sebenarnya. Jangan salah sangka,”Kata Fasha Sandha.

Apabila ditanyakan kontroversi yang lepas Fasha Sandha menjawab,

“Saya tidak mahu perkara ini menjadi punca timbulnya banyak gosip. Biar saya serta orang terdekat saja yang tahu. Saya tidak mahu akibat pendedahan identitinya, dia menjadi ‘buruan’ media.

“Lagipun dia seorang yang suka merendah diri dan tidak mahu menonjolkan diri,” kata Fasha Sandha.

Apa perancangan Fasha Sandha selepas berkahwin?

“Perancangan saya, selepas berkahwin nanti, saya mahu membuka perniagaan berkaitan bidang kecantikan atau peragaan. Bagi saya, sekarang masa paling sesuai untuk bersara.

“Ini kerana, sebelum ini sasaran saya ialah berlakon selama lima tahun sebelum bersara dan sekarang masuk tahun keenam. Lagipun, sasaran untuk memberi kesenangan kepada keluarga juga sudah saya capai,” kata Fasha Sandha.

Apa pun semoga berjaya.Tetapi berapa umur bakal suami Fasha Sandha?Sebaya dengan Datuk K?sebaya dengan datuk kepada Datuk K?Atau sebaya isteri Datuk K?Apa pun kita sama-sama tunggu berita selanjutnya dari Fasha Sandha.DAri JG untuk semua.Gosip Artis Malaysia : Fasha Sandha Nak Kahwin?

Gosip Artis Malaysia : Fasha Sandha Nak Kahwin?

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP