Saturday, May 30, 2009

Gosip Artis Malaysia : Julia Hana nak larikan diri.


Gosip Artis Malaysia : Julia Hana nak larikan diri.

Gosip Artis Malaysia : Julia Hana nak larikan diri.Siapa yang tidak kenal Julia Hana pelakon wanita Malaysia yang mampu membawa pelbagai watak.Kini Julia Hana seperti menyepi dalam bidang lakonan.Mengapa?

"Saya lebih suka mendiamkan diri dan bersikap 'low profile', sekali gus meredakan kontroversi berkenaan.

"Secara peribadi saya berasa kecil hati dengan berita yang dilaporkan berhubung insiden berkenaan. Sebab itu, saya mendiamkan diri supaya orang melupakan terus cerita yang meninggalkan kesan dalam hidup saya itu.

"Nampaknya, kontroversi itu tidak berhenti setakat itu saja kerana ada pihak menjaja cerita yang saya sudah pun berkahwin sekarang dan ternyata orang masih tidak lupa cerita kontroversi berkenaan lagi.

"Saya memang tidak ingin memanjangkan cerita itu lagi kerana bagi saya perkara itu sudah pun berlalu. Sekalipun ia cerita yang pahit untuk dikenang, tetapi saya terpaksa menelannya juga.

"Sebenarnya, saya memang tidak ingin dikaitkan dengan cerita itu lagi.

"Terus terang, saya juga masih belum berkahwin seperti yang digosipkan itu," kata Julia Hana.

Bila di tanya pasal jodohnya,Julia Hana menjawab.

"Maklumlah dalam usia mencecah awal 30-an, sudah sewajarnya saya berkahwin dan membina keluarga sendiri. Malah, emak juga sudah sering bertanya bila saya nak kahwin.

"Sebenarnya, saya sudahpun mempunyai teman istimewa sejak lebih setahun lalu.

"Saya memang nak kahwin sekarang, tetapi terpaksa akur, jodoh kami belum sampai lagi. Sebagai wanita, saya lebih selesa jika pihak lelaki yang memulakannya dahulu," kata Julia Hana..

Bila ditanya siapa sebenarnya teman istimewanya,Julia Hana menjawab.


"Si dia, ahli perniagaan berdarah Melayu-Belanda yang baru menetap di negara ini. Kami jarang berjumpa kerana masing-masing ada komitmen tersendiri.

"Saya sudah mengenalinya sejak 15 tahun lalu, tetapi hubungan kami serius baru lebih setahun. Memang, si dia lebih muda daripada saya kerana usianya lewat 20-an, namun saya yakin kami memang mempunyai keserasian untuk melayari bahtera rumah tangga bersama kelak.

"Jika ditakdirkan kami ada jodoh dan dia tidak mahu menetap di negara ini, saya sanggup mengikutnya berpindah ke Belanda kerana dia juga warganegara sana," kata Julia Hana.

Ooo...Lagi seorang artis kita berkawan dengan orang luar.Patut la nak larikan diri.Rupanya nak duduk Belanda.Jauh tu.Tapi tak pe asalkan kalin berbahagia macam pasangan Anita Sarawak dan Mahathir.Cool gitu,Dari kami untuk anda semua Gosip Artis Malaysia : Julia Hana nak larikan diri.

Gosip Artis Malaysia : Julia Hana nak larikan diri.


0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP