Monday, May 18, 2009

Artis Malaysia Norman Hakim dengan cerita baru.

Artis Malaysia Norman Hakim dengan cerita baru.

Artis Malaysia Norman Hakim dengan cerita baru.Norman Hakim yang sebelum ini di tangkap Khalwat dengan Memey kini bersedia menerima sebarang tomahan dari anda semua.

Kata-kata Norman Hakim.

“Saya anggap tempias dunia selebriti ini mengena pada saya.

“Saya akur hidup bermasyarakat ini perlu ambil tahu pendapat umum.

“Saya tak boleh ubah suasana dan hentikan pandangan dan mulut orang,” ujar Norman Hakim.

Ada yang mengatakan Norman Hakim ada perniagaan rumah urut.Wah! Usahawan ke ni?
Ikuti penjelasan Beliau.

“Kita tak nampak bumbung rumah sendiri dan hanya nampak bumbung rumah orang.

“Saya buat tugasan melibatkan kerja rasmi dan saya faham yang persepsi audiens berbeza.

“Apa yang keluar daripada mulut orang merupakan satu teguran.

“Saya bergerak atas ‘nawaitu’ (niat) dan akan lebih berhati-hati pada masa akan datang,” tutur Norman yang hanya menerima setiap tohmahan dengan senyuman.

“Kalau nak ‘argue’ pun biar bertempat tetapi kalau orang ambil duit saya, mungkin saya akan keluar ‘taring’.

“Saya masih ambil dan terima segala cakap-cakap jiran di pejabat saya secara positif kerana mereka mempunyai persepsi sendiri.

“Kami tahu dan ada batasan. Kami tak boleh elak dan positif untuk semua itu.

“Saya ambil segala teguran untuk lebih berhati-hati dan 'alert' dengan sensitiviti masyarakat sekeliling kerana saya hidup sebagai masyarakat Malaysia,” tutur Norman yang tinggal di rumah sendiri di Ukay Perdana dan kadangkala di rumah sepupunya mengikut keadaan.

Yang penting dia masih ingat akan anak-anaknya.Tanggungjawab Norman Hakim.

“Saya masih ada adik-beradik dan anak-anak..,” luah Norman.

“Saya ada tanggungan iaitu mak, bapa dan anak-anak,” akhirinya.

Ulasan mengernai kes Khalwat Norman Hakim,

“Tak boleh bagi komen apa-apa sebab masing-masing perlu profesional. Tak bagus jika banyak kenyataan yang keluar,” ulas Norman yang hadir tanpa ditemani ibu tersayang, Kamariah Kamat.

“Ikutkan, mak saya memang nak ikut tetapi keadaan tidak mengizinkan dia datang kerana bimbang jika memberi impak psikologi kepadanya nanti,” beritahu Norman lagi.

Itulah saja cerita Artis Malaysia Norman Hakim dengan cerita baru.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP