Wednesday, May 20, 2009

Gosip Artis Malaysia Nasha Aziz terima cincin?

Artis Malaysia Nasha Aziz terima cincin?

Artis Malaysia Nasha Aziz terima cincin?Congarulation Nasha Aziz.Dalam ekonomi yang tak berapa ni Nasha Aziz terima cincin dari seseorang.Adakah cincin itu dari Nur Iman Tang?Nur Iman Tang yang serind diakaitkan bersama Nasha Aziz kini sering kelihatan berjalan berduaan bersama lelaki itu di khalayak.

Wah!Model dan pelakon Malaysia hot ni dah ada yang punya?Nasha Aziz yang mencecah angka angka 39 pada tanggal 14 Mei lalu kini masih belum lagi mengakhiri zaman bujangnya.Mesti ramai yang tak sabar nak tahu apa akhir cerita Nasha Aziz dan Nur Iman Tang itu.

Sedikit ulasan dari Nasha Aziz.

“Apa kata awak semua tanyakan pada dia mengenai hal ini. Tak manislah kalau saya yang bercakap mengenainya,” ujar Nasha Aziz.

Nasha Azizi berkata lagi,

“Pada bulan Mac lalu iaitu pada hari kelahirannya, saya ada menerima cincin darinya. Memang saya terkejut dengan tindakannya itu tapi saya tak adalah memikir cincin itu sebagai ikatan rasmi antara kami. Saya anggap itu cincin tanda saja. Saya ada juga berkata padanya, kalau hendak bagi cincin, biarlah di depan emak saya,” ujar Nasha Aizi lagi.

Wah!tak selindung dah.Bagus-bagus.Apa pun diharapkan Nasha Aziz cepat-cepat naik pelamin hendaknya.Dari kami untuk kita-kita Gosip Artis Malaysia Nasha Aziz terima cincin?

Gosip Artis Malaysia Nasha Aziz terima cincin?




0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP