Monday, May 18, 2009

Kontroversi Nabil Raja lawak musim ke 2.


Kontroversi Nabil Raja lawak musim ke 2.

Nabil (Raja lawak musim ke 2)yang sebelum ini yang memasuki carta kontroversi artis Malaysia kali ini apabila nabil (Raja lawak musim ke 2) terpeluk kekasihnya iaitu pelakon Irma Hasmie.Kini Nabil (Raja lawak musim ke 2) ini tampil dengan kontroversi baru apabila beliau dikatakan terlebih gurau apabila diberi kepercayaan mengacara konsert ulant tahun TV9.Konsert ulan tahun tv9 yang sebelum ini belum pernah lagi diacarakan oleh pelawak yang lain.Tetapi Nabil (raja lawak musim ke 2) diberi kepercayaan untuk memikul tugas itu.

Gurauan apa yang Nabil telah lakukan?Ianya bermula apa bila Nabil (raja lawak musim ke 2) berani meminta tanah daripada Sultan Selangor,Sultan Sharafuddin Idris Shah (sultan Selangor).Wow! gile la lu mat...gua rakyat jati pun tak berani nak minta.

Bagi Nabil (raja lawak musim ke 2) mungkin itu satu gurauan.Tetapi biasalah orang sekeliling memerhati dan sentiasa bertanggapan negatif.Maka wujudlah kepelbagaian persepsi terhadap lawaknya yang dianggap keterlaluan.Tu la bro,baru nak reda kes peluk teman wanita dah datang kes baru.

Bagi Nabil (raja lawak musim ke 2), apa yang berlaku, bukanlah untuk bersikap biadab kerana dia sama sekali tidak menyangka gurauan meminta tanah dilihat sebagai satu perkara tidak wajar dan serius.


Sedikit ulasan Nabil (raja lawak musim ke 2),

"Saya akui kesilapan yang dilakukan pada konsert itu. Namun, saya sama sekali tidak bermaksud untuk tidak menghormati Sultan Selangor.

"Lagipun, tugas saya sebagai pelawak dan pengacara di konsert berkenaan adalah menghiburkan tetamu yang hadir.

"Mungkin, pengalaman yang kurang dalam perkara sebegini membuatkan lidah saya tergelincir meminta tanah daripada Tuanku.

"Cuma, ingin saya tegaskan di sini gurauan minta tanah daripada Tuanku bukanlah disengajakan, tetapi berlaku secara spontan.

Adakah Nabil (raja lawak musim ke 2) dapat dimaafkan buat kali ke 2?

Sekian dari kami di JomGosip cerita kontroversi Nabil Raja lawak musim ke 2.


Kontroversi Nabil Raja lawak musim ke 2.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP