Thursday, May 28, 2009

Gosip Artis MAlaysia : Akhil Hayy Menghubungi Waheda

Gosip Artis MAlaysia : Akhil Hayy Menghubungi Waheda

"Saya tak ada apa untuk cakapkan lagi. Biarlah saya terus bersabar selagi saya mampu. Apa saja tohmahan orang, saya redha saja.
Gosip Artis MAlaysia : Akhil Hayy Menghubungi Waheda

"Malah, Akhil sendiri ada menghubungi saya ketika hal ini mula tercetus dan minta saya banyak-banyak bersabar. Dia beritahu saya 'ini bukan urusan kamu Wawa, ini urusan aku. Biar aku yang selesaikan'.

"Alhamdulillah, saya tetap kuat teruskan kehidupan seperti biasa. Keluarga dan kawan-kawan sentiasa tidak putus memberikan sokongan.

"Tapi seperti yang saya pernah katakan, setiap orang ada tahap kesabarannya. Jadi, biarlah dia (Maiza) nak cakap apapun sekarang ini.

"Cuma, saya juga ada hati dan perasaan. Jangan sampai saya terpaksa buka mulut lagi," kata Waheeda

Itulah yang dikatakan oleh Waheeda dan jelas Akhil Hayy masih menghubungi Waheeda.Nampaknya kita hanya menanti keputusan makamah syariah mengenai kes ini.Waheeda yang dikatakan cuba meruntuhkan rumahtangga Akhil Hayy berkata.

"Saya serah kepada Allah. Hanya itu yang terbaik boleh saya katakan."

Sedikit dari kami untuk dikongsi.Gosip Artis MAlaysia : Akhil Hayy Menghubungi Waheda

Gosip Artis MAlaysia : Akhil Hayy Menghubungi Waheda

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP