Monday, May 25, 2009

Engku Aleesya Anak Erra Fazira dan Engku Emran


Engku Aleesya Anak Erra Fazira dan Engku Emran

Engku Aleesya Anak Erra Fazira dan Engku Emran,Pasti seronok bagi pasangan yang berkahwin apabila dikurniakan zuriat.Kedatangan orang baru dalam keluarga mampu mengubah hidup seseorang.Begitu juga dengan pasangan Erra Fazira dan Engku Emran.

Kehadiran Engku Aleesya,sedikit sebanyak mengubah kehidupan pasangan itu.

"Jujurnya, Aleesya banyak mengajar saya erti kesabaran dan tidak pentingkan diri. Lebih-lebih lagi bila dia meragam dan menangis, saya dan Erra seperti sebuah kumpulan yang sedang memikirkan strategi untuk mendiamkannya.

"Pening juga pada awal kelahiran Alesya, sebab dia kuat menangis. Saya dan Erra sampai menjadi buntu dibuatnya. Maklumlah, kami pun tidak biasa dengan situasi begini.

Kata Engku Emran lagi.

"Tapi ia satu pengalaman yang begitu bermakna dalam hidup kami. Sejak Aleesya muncul dalam hidup kami juga, saya rasa seperti mempunyai keluarga yang begitu sempurna," tuturnya selepas majlis aqiqah dan cukur jambul Aleesya di Restoran Puteri, Taman Tun Dr. Ismail Sabtu lalu.

syabas kami ucapkan.Wah! macam menang anugerah pula.Memanglah anak tu kan anugerah dari tuhan.Apa pun diharapkan kehadiran orang baru dalam keluarga ini dapat menambah kecerian.Dari kami untuk anda semua Engku Aleesya Anak Erra Fazira dan Engku Emran.

Engku Aleesya Anak Erra Fazira dan Engku Emran


0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP