Friday, May 29, 2009

Gosip Cinta Artis Malaysia.


Gosip Cinta Artis Malaysia.

Gosip Cinta Artis Malaysia.Kita sering dengar artis bercinta tapi sampai mana kebenarannya?Mari kita usha satu-satu cerita baru artis Malaysia bercinta.

1)Nora Danish bercinta dengan Noh Hujan.Bila ditanya pada Nora DAnish sekeras-keras penafian telah diberi.Dan menurut Nora Danish dia tidak mahu apa yang dilaluinya terjadi pada orang lain.Maknanya dia tak mahu merampas hak orang lain seperti mana haknya dirampas.

2)Intan Ladyana bercinta dengan Kamal Adili.Cerita ni masih segar.Namun keterangan mengenai hubungan mereka sudah pun dijelaskan beberapa kali.Tetapi cerita cinta Intan Laydana dan Kamal Adili ni tidak nampak lagi situasi sebenar.Sama-sama nantikan.

3)Juliana Evans dan Sam Bunkface.Cerita ni boleh dikatakan baru juga la.Tapi pada post yang lepas kami telah dapatkan kepastian cinta mereka.Ianya di akui oleh Juliana Evans.Baru sebelah pihak.Kita nantikan lagi satu pihak.

4)Farid Kamil dan Diana Danielle.Cerita ni masih kabur-kabur sebenarnya.Namun jika ianya terjadi bagaimana pula dengan Lisa Surihani?Cerita Farid Kamil dan Lisa Surihani sudah diketahui ramai.Mereka sekadar teman tapi mesra.

5)Syamsul Yusof dan Julia Ziegler.Pasangan ini yang sering kelihatan keluar bersama masih mendiam diri dan belum memberi keterangan mahupun dari pihak Syamsul Yusof mahupun Julia Ziegler.

6)Fahrin dan Scha Al Yahya.Fahrin dan Scha Al Yahya yang kelihatan sering keluar bersama kini semakin berani tampil di khalayak ramai.Fahrin dan Scha Al Yahya masih main sorok-sorok.Nantikan cerita mereka.

Setakat ni tu je kot.Mungkin ada yang kami terlepas.Nanti kami check balik okey!Fahrin dan Scha Al Yahya.

Fahrin dan Scha Al Yahya.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP