Thursday, May 21, 2009

Apa dah jadi dengan Akademi Fantasia.

Apa dah jadi dengan Akademi Fantasia.

Apa dah jadi dengan Akademi Fantasia?Itulah persoalannya.Mungkin ramai yang sudah tahu Juara Akademi Fantasia 7 yang baru saja menutup tirai baru-baru ni.Apa yang kurang sedap di dengar apabila ada antara finalis yang hanya menerima trofi.Ada yang lagi kurang menyenangkan apabila ada pihak yang megatakan Juara Akademi Fantasia 7 ini bukanlah pilihan mereka (penganjur).

Betul ke?Dengar lagi ada yang mengatakan pihak penganjur Akademi Fantasia seperti memilih bulu apabila mempublisitikan pelajar yang bagi mereka lebih market.Siap hantar pergi Indonesia lagi katanya untuk bekerjasama dengan produksi di sana.Ish ish ish..betul ke semua ni?dah 7 musim.

Tapi yang menyedihkan apabila pemenang tempat kelima hanya dapat trofi tu yang gua tak boleh handle tu.Sepatutnya pihak penganjur Akademi Fantasia sediakanlah sikit.Seringgit dua ringgit ke jadi lah buat beli jajan.

Walaubagaimanapun biasalah,manusia mana sempurna ye tak.Diharapkan masalah ini boleh dibaiki ok geng?korang rock tak mau ar kecik hati pasal teguran macam ni.Peace Yo!
dari kami Apa dah jadi dengan Akademi Fantasia.

Apa dah jadi dengan Akademi Fantasia.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP