Thursday, May 14, 2009

Cerita terbaru dari Tomok

“Jangan panggil saya Tomok!” - Tomok

“Jangan panggil saya Tomok!” -Cerita terbaru dari Tomok Tomok.Abistu nak panggil lu ape bro?Momok,yomok,tonyok?haha..Biasala dah jadi jutawan nama mahu up memang la ini macam geng.Sejak akhir-akhir ni banyak kisah tomok kita dah dengar.Kalau sebut Tomok sape tak kenal.Nama yang selalu di persendakan.
Pendek kata, Tomok dan New Boyz macam satu virus yang menggelikan kelompok yang merasakan diri mereka orang bandar atau pejuang muzik internasional.Kononla....Jangan panggil saya Tomok!Cerita terbaru dari Tomok

Tapi sekarang ramai pulak yang kagum dengan dia ni.Menyaksikan kredibilitinya dalam One In A Million (OIAM), baru ramai menyedari bahawa potensi penyanyi ini bukan sekadar menyanyi lagu leleh tangkap cintan dengan suara sedikit sengau. Jangan panggil saya Tomok!Namun Tomok mempunyai lebih daripada suara lelehnya itu.Dah tak de sengau beb!Steady la bro.

Cerita terbaru dari Tomok,Kata Tomok.

"Saya tahu, kutukan terhadap saya sudah melimpah ruah. Tak muat ruang lagi dah.” Dia ketawa. Sinis.

katanya lagi takkan la dalam ramai-ramai sorang pun tak suke.wah!statement apakah itu?Jangan panggil saya Tomok!?

dah la korang jangan nak gelakkan dia.Dia jutawan skrg.Ko paham tak?JUTAWAN.

Dahla tu jela kot cite dia.Cerita “Jangan panggil saya Tomok!” - Tomok

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP