Saturday, May 23, 2009

Gosip Artis Malaysia : Tomok masih kekal dengan Tomok.


Gosip Artis Malaysi : Tomok masih kekal dengan Tomok.

Gosip Artis Malaysi : Tomok masih kekal dengan Tomok.Tomok si jutawan kali ini tampil dengan isu namanya.Pada artikel yang sebelum ini belum didapati enggan dikenali sebagai Tomok.Namun segalanya berubah apabila dia membuat kenyataan yang menyatakan nama Tomok itu bagaikan tuah.

Dah tu dulu gedik-gedik nak tukar nama ape pasal.Oleh itu ini artis Malaysia iaitu Tomok ingin berkata-kata sedikit.Silakan Encik Tomok.

"Sekarang orang memang kenal saya dengan nama Tomok. Malah ketika menyertai OIAM pun saya masih mengekalkan nama Tomok. Saya fikir kalau saya tukar nama sekarang, saya takut peminat tidak dapat menerimanya kerana ianya terlalu drastik. Lagi saya risau kalau mereka tidak kenal dengan saya selepas menggunakan nama Shah Indrawan.

"Oleh sebab itu, saya mengambil keputusan untuk mengekalkannya kerana saya percaya kalau saya terus berusaha memberikan persembahan berkualiti kepada peminat, mereka pasti akan terus menerima saya," jelas Tomok.

Tu la,Tak yah tukar nama tu.Ok pe...haha..okey ke?dah-dah tu je dari kami cerita Gosip Artis Malaysia : Tomok masih kekal dengan Tomok.

Gosip Artis Malaysia : Tomok masih kekal dengan Tomok.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP