Friday, May 29, 2009

Gosip Terbaru : Cerita Terbaru Farah Asyikin.


Gosip Terbaru : Cerita Terbaru Farah Asyikin.

Gosip Terbaru : Cerita Terbaru Farah Asyikin.Farah Asyikin satunama yang tak perlu di perkenalkan.Bermula dengan racangan Malaysia Idol dan mengembangkan lagi bakatnya di OIAM kini Farah Asyikin giat aktif setelah berpisah dengan suaminya.

"Selepas berpisah dengan suami, pelbagai kontroversi menimpa diri. Saya dikatakan liar dan suka berkunjung ke kelab malam. Sebenarnya, saya bukanlah seorang yang sosial apatah lagi untuk menghabiskan masa dan wang di kelab malam tanpa tujuan.

"Itu semua bohong. Jangan menilai orang di atas gelaran 'janda' semuanya berperangai jahat dan liar. Lagipun, bukan saya meminta perkahwinan yang dibina diakhiri begini.

"Apapun, sukar hendak tutup mulut orang. Jadi, saya biarkan saja cerita negatif itu senyap dengan sendiri. Cuma, saya harapkan selepas ini tiada lagi persepsi negatif akan dilemparkan kepada saya," katan Farah Asyikin.

Farah Asyikin yang berasa kesal atas tuduhan yang diberi walaubagaimanapun redha dengan apa yang terjadi.Kalau korang perasan Farah Asyikin tiba-tiba hilang sebelum ini.Bukannya apa sebenarnya dia nak bagi keadaan tenang sebelum dia tenang terus berjuang dalam industri kita.

"Tidak pernah timbul soal kecewa apabila ceburkan diri dalam dunia muzik tempatan. Cuma, dengan keadaan sekarang, saya fikir lebih baik saya berehat sementara waktu.

"Bagaimanapun, tawaran mengadakan persembahan tetap saya terima kerana inilah periuk nasi saya. Cuma, mungkin tidak aktif seperti sebelumnya," kata Farah Asyikin.

Apa pun diharapkan banyak bersabar okey Farah Asyikin.Dengar kata vokalis salah satu kumpulan Indie amat meminati Farah Asyikin.Siapa agaknya ye?haha..Apa pun all the best bebeh!Dari kami untuk dikongsi Gosip Terbaru : Cerita Terbaru Farah Asyikin.

Gosip Terbaru : Cerita Terbaru Farah Asyikin.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP