Monday, May 11, 2009

Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia?


Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia?

Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia tu.Gile la,Begini al-kisahnya.
Sebenarnya rekod tu adalah rekod Siti menenangi kategori Penyanyi Wanita Popular sebanyak 12 kali,berturut-turut tau.
ko gile ke ape Rosyam Nor,Malik nor,Johnny Deep,Julia Robert dan lain-lain pun tak pernah menang 12 anugerah berturut-turut.Tu pun korang nak kutuk-kutuk Dato siti lagi.Tak baik tau,kan Dato kan.Laaaaaaaaarrrrrrriiiiiiiiiiiiiii.......!!!!!(Dato K jeling gua)

Tapi korang tolong la semak balik,mane tau ade yang kita tak tau.Mane la tau ada artis Jamaica ke,Zimbabwe ke mane yang pernah menang lebih dari 12 ke.Tapi yang mengagumkan kita Dato Siti Nurhaliza ni rakyat Malaysia beb,orang kita tu.

Ulasan dari Pengerusi ABPBH iaitu Kak Cham.

"Kita akan semak fakta itu dulu. Kita sedar di peringkat Malaysia dan negara serantau, Siti sudah mencipta rekod baru. Cuma sekarang kita akan mengusulkan perkara ini kepada pihak Malaysia Book of Records dan seterusnya Guiness Book of World Records tentang kejayaan Dato' Siti dalam ABPBH.

"Selama ini memang Siti terus mendapat sokongan peminat dan inilah satu-satunya anugerah yang memberikan seratus peratus kebebasan kepada peminat untuk mengundi kejayaan artis pujaan mereka.

"Kalau benarlah Siti telah mencipta rekod dunia, ia satu kejayaan yang manis buat Malaysia," kata Kak Cham dengan teruja. Haa, tapi ingat, jangan lupa , Kami masih memerlukan bantuan korang juga untuk menyemak fakta sebelum pengumuman rasmi dibuat. SteadyDato Siti!

Taniah Dato Siti Nurhaliza cipta rekod dunia!

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP