Tuesday, May 12, 2009

Farouk Hussain tidak makan nasi selama 7 tahun


Farouk Hussain tidak makan nasi selama 7 tahun

Farouk Hussain tidak makan nasi selama 7 tahun.Menurut dirinya Farouk Hussain,Dia bukanlah bajet orang putih tapi dia tak makan nasi sebab nak hilangkan rasa mengantuk.Memang ada orang macam ni.Dia tidak memakan makanan ruji ini setelah sekian lama dan menggantikan roti sebagai makan hariannya.Dia tak sangka racangan warung kita yang di siarkan di Astro akan membuatkan dia makan nasi semula setelah 7 tahun tak makan nasi.

sedikit ulasan dari beliau..

Saya memang sudah lama tidak makan nasi kerana masalah tersebut. Selama tujuh tahun itu juga, saya tidak terfikir untuk makan nasi. Bagaimanapun, rancangan Warun Kita telah merubah pendirian saya itu. "Pada 17 Disember lalu iaitu ketika rakaman episod pertama Warung Kita saya telah menjamah nasi buat kali pertama dalam masa tujuh tahun ketika penggambarannya diadakan di Restoran Kampung Pandan, Kuala Lumpur.

"Walaupun sudah mula makan nasi semula, tetapi saya tidak lagi rasa mengantuk dan badan saya pun tetap sama kurus macam dulu," kata beliau.

Lebih kurang 10 tahun dahulu dia menjadi pengacara rancangan Cabaran Teh Tarik F&N dan tu la yang terakhir sebelum dia kembali mengacara dalam Warung Kita.

"Saya gunakan pengalaman itu dalam Warung Kita dan mengendalikannya bersama Farouk dalam gaya yang santai. Apatah lagi, rancangan ini tidak menyediakan skrip, jadi kami mengacarakannya secara spontan," ujarnya.

Apa pun bro ko memang steady bila mau kembali berlakon? Kami doakan kejayaan anda..yeah!

itulah dia cerita Farouk Hussain tidak makan nasi selama 7 tahun.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP