Tuesday, May 12, 2009

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi

Azwan Ali berkata-kata kesat lagi?Tak habis-habis cerita Azwan Ali ni.Baru-Baru ni saje la kitaorang usha blog dia tu.Sekali buka je,Terkejut mak nyah! Bukan apa,mungkin bagi dia siapa kata Cak Cak 2009 ni tak best adalah anjing! ish ish ish.....Ape kene dengan orang tua ni?
come on la..ni kitorg amik sedikit kata-katanya korang hayati.Hayati kejadah bace je.

"EH HELLO…..ANJING ANJING JALANAN OOI…..KALAU TAK TERSOHOR…..KALAU TAK
TERUNGGULLLL………….MASA KAN…..ASTRO BOLEH TAYANG KAN????"

YANG DOK MENGATA…..MENGHANJJJJ…..KAN AZWAN ALI….HANYA LAH ANJING ANJING JALANAN….LAGI KURAP…..LAGI HAMPEH…..LAGI BAKAL AHLI NERAKA……DAN LEBIH BERSIFAT PHD JER……………"

Katanya lagi....

"ADA AKU KISAH???? JANJI CUKUP JAM…..AKU SHOOTING…..CUKUP JAM….AKU EDITING……CUKUP JAM…..PROGRAM HEBAT AKU TAYANG………….CUKUP JAM…..DAPAT POJIAN SELURUH ALAM MAYA…..CUKUP JAM…..ASTRO BAYAR…..CUKUP JAM….KAYA RAYA…..CUKUP JAM?????"

- Petikan dari entri di Blog Azwan Ali

Nak kata apa,Orang ni jenis tak boleh kenyataan kot yang rancangan dia ni tak bagus.Gua ada try gak tengok.Rasa sedih pun ada.Cerita Ben 10 lagi best dari cerita Cak Cak.Apesal? Gua anjing?Pergi la mam...................(nabila huda - Bohsia)

Bukan apa,Tak boleh ke cakap elok-elok.Kita ada adat.Malu la wei kalau orang luar tau.Kitorang di sini bukan untuk mengapi-apikan.Cuma mahu berkongsi.Apa pun kitaorang sentiasa doakan semua anak seni di Malaysia ni agar terus maju BERSAMA!

Dah la boleh muntah darah cerita pasal Azwan Ali ni,sekian saja cerita sadis Azwan Ali berkata-kata kesat lagi.








0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP