Monday, May 11, 2009

Vokalis Meet Uncle Hussein buat hal lagi?


Vokalis Meet Uncle Hussein buat hal lagi

Vokalis Meet Uncle Hussein buat hal lagi?kita sering dengar cerita-cerita sensari vokalis meet uncle hussein(MUH).Menurut taja iaitu gitaris MUH pernah menyatakan kekecewaan beliau kepada Lan mengenai disiplin beliau yang sukar mendengar kata dan yang menakutkan lagi.Taja tidak akan terkejut jika MUH berkubur jika Lan disingkirkan.Wah...Jangan macam tu bro.Lu orang dah usaha lama tu tuk memperjuangkan muzik korang takkan nak kubur cam tu je.Come on!

Mari kita tengok apa reaksi Lan mengenai isu ini.

“Saya akui, saya dengar kata sekejap saja, lepas tu buat balik perangai lama. Tapi, sekarang saya baru sedar, segala teguran dan nasihat yang diberikan Taja sebelum ini adalah untuk kebaikan diri saya juga, lebih-lebih lagi nama baik MUH. Saya sayang MUH! Saya sanggup berhenti kerja kerana MUH.
a
“Setiap daripada kita tidak terlepas daripada melakukan kesilapan, begitu juga saya. Saya akan membuktikan, berjanji saya boleh berubah dan mempertahankan kedudukan dalam MUH,” begitulah janji-janji yang pernah dilafazkan Lan satu ketika dulu.

Tiba-tiba satu hari terdengar pulak seseorang berkata.
"Lan lupa janji! Apa yang dia janji dengan kau dulu, bertahan hanya seminggu lima hari saja,” luah seseorang yang rapat dengan kerjaya seni Lan.

Dengar cerita lan tidak datan jamming atau sesi latihan untuk malam kemuncak AIM16 yang lepas.

“Kita orang dah maklumkan kepada Lan jadual latihan awal-awal lagi. Tapi, tiba pada hari latihan, dia langsung tak datang. Apa yang kami dapat tahu, dia balik ke Melaka memberi alasan pak ciknya sakit, nazak! Tapi, yang hairannya, jamming mula jam 4 petang, tapi dia balik Melaka jam 11 malam. Akhirnya tembelang Lan pecah juga apabila kami dapat tahu, rupa-rupanya keesokan hari adalah hari jadi Lan, mungkin malam tu, dia sambut dengan kawan-kawan!


“Itu satu hal. Keesokan harinya dia datang jamming untuk AIM16 kira-kira jam 10 malam, tetap lambat. Tapi, dia sedikitpun tak minta maaf dengan rakan-rakan MUH dan pihak penganjur atas kegagalannya hadir jamming dan kelewatannya hari itu. Sah, dia buat perangai lama!,” begitulah aduan sumber rapat MUH.

Ish Ish Ish..betul ke ni?Jangan la cam ni bro.Takkan senang-senang nak busukkan name baik.Nama baik yang selama ni korang cipta hasil titik peluh sendiri.

Apa-apa pun kita jadi manusia jangan lupa asal usul ok.
sedih la nak sebut tajuk tu.Vokalis Meet Uncle Hussein buat hal lagi.





0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP