Monday, May 11, 2009

Lagi artis dengan VIP

Lagi artis dengan VIP.

kita orang nak cerita lagi pasal artis dengan VIP.Kali ini yang kene tempiasnya adalah Faezah Elai atau nama sebenarnya Noorfaezah Elai Md. Elai. Pelakon sampingan file Otai ini antara yang terkena tempias dari isu artis dengan VIP ini.Biasa la bro orang cantik memang la macam tu. Orang-orang macam ni mane nak pandang mat rempit. So kepada mat -mat rempit diluar sana. Kalau nak awek cun macam ni,Jangan merempit lagi.(Joke bro)


berbalik pada cerita kita.Sedikit kata-kata beliau.

Katanya, golongan VIP kalau tak dilayan, tidak akan menjadi. Selama ini terlalu ramai yang melayan menyebabkan perangai golongan itu semakin menjadi-jadi.“Saya tak suka dengan godaan orang-orang kaya ni.

Maaflah kalau ada yang berhasrat nak mendekati saya. Saya bukan orang yang cepat termakan ayat-ayat cinta mereka,” ujarnya lagi.Beliau menegaskan lagi yang beliau jarang keluar rumah di hujung minggu ini adalah kerana baginya hujung minggu adalah hari untuk keluarga.Bagus kalau macam tu,Memang taste ibu den kalau pandai jaga hati keluarga ni.

“Saya tak suka merayau. Duduk rumah adalah aktiviti terbaik yang saya lakukan jika ada masa terluang,” jelasnya lagi.

Dah la cerita pasal awek cun ni.nanti kita share lagi okey.Apa pun,kuatkan semngat jangan kene cuit sikit dah demam.Itu saja dari kami kali ini dengan topik Lagi artis dengan VIP.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP