Monday, May 11, 2009

Betty Benaffe isteri vip?


Betty Benafe ister vip?

Toink toink!
Betty Benafe ister vip? Alamak betul ke ape yang aku dengar ni,ada khabar-khabar kurang menyenangkan di terbangkan angin la.Tapi korang jangan beranggapan apa yang aku story ni 100% betul sebab yela ni pun khabar angin dari teman-teman ku,teman tapi mesra gitu.

Dengan perkhabaran ini yang menyatakan Betty Benafe sudah mengahwini seorang vip?betul ke geng?korang jangan macam-macam.Tapi betul!memang betul!

Bukan betul ape,betul la ape yang aku dengar cerita pasal ni.Aku ulang,betul la aku dengar cerita ni,bukan betullah apa yang aku dengar ni.paham?korang memang bijak bistari laksamana kasawari.

Sebut pasal kasawari artis yang pernah bergelar kasawari arab ini adalah isteri kedua kepada vip tu?yeke? maksudnye dia share la ni? Rugilah cam ni,lawa-lawa tapi share. Dengar lagi,vip tu dulu sugar daddy dia(Betty Benafe).Yeke? jangan main gile.Takkan la awek mix 3 in 1 (melayu+arab+jawa) tu ada sugar daddy rugilah cam ni! Tapi tu semua apa yang aku dengar la.
Terpulanglah pada korang tuk memikirkannya.Tapi tu la,serius rugi kene share.Share ape? korang otak betul la.Jangan fikirkan benda lain ok! Korang jangan salah sangka,Betty Benafe ni bukan lah artis popular yang kawan aku jumpe kat restoran di bangsar tu.NO NO NO. Tu orang lain.

bak kata abang nabil kita.Nabil mane? nabil raja lawak.Raja lawak mane pulak? Raja lawak Astro la.Ala yang peluk awek dia time ABPH.Kenal? kenal bagus sebab dia Bintang popular 2008 wooooo...

nanti-nanti la gua cite pasal nabil tu.Tu pn lagi satu hal tu.
sekian saja cerita tentang Betty Benaffe isteri VIP.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP