Monday, May 11, 2009

Liyana Jasmay gedik?

Liyana Jasmay gedik?


liyana jasmay gedik ke?baru je kita cerita pasal Liyana Jasmay kene kritikan pedas tentang vokalnya.Kini gadis comel ini timbul pula cerita yang mengatakan dia ni gedik dan mengada-ngada. Gedik dengan ngada-ngada lain ke?atau liyana jasmay gedik

Kenyataan itu membuatkan Liyana Jasmay serba salah.
Mari kita dengar apa kata beliau,tak dapat la bro nak dengar.Mari kita tengok apa kata beliau dalam bentuk tulisan.
"Saya bukannya gedik tetapi manja. Entahlah, kalau saya buat bising sikit, orang kata saya gedik.
"Kalau terlalu senyap pula, orang kata saya seorang yang sombong.

"Langkah paling baik, biarlah apa orang hendak kata. Yang penting, saya tahu siapa diri saya. Hati kena ikhlas dan tidak bermuka-muka atau berwajah plastik,'' kata Liyana Jasmay.itu je la kot gua nak share dengan korang.Peace Yo!

regards,

Liyana Jasmay gedik.

0 comments:

  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP